Nu var det klippt!

Då var håret kapat!
Blev ett besök hos frisören idag. Så här korthårig har jag inte varit på många år.  Känns  underligt & jag kan inte låta bli att dra fingrarna genom håret.  Men det behövdes verkligen, speciellt eftersom jag tappat hälften av mitt hår (!) efter förlossningen. :(
Tack & lov så börjar det äntligen vända så jag kan få tillbaka mitt hår.
Men nu känns håret genast mkt tjockare & fräschare efter frisörbesöket.


 före                       efter (Oj, så mörkt det ser ut, även om  det är svart vit..:) )
(suck ja, ser riktigt tradigt ut men nu kan det växa jämt ut & bli långt igen. Sen kan jag klippa etaper igen.)

50877-792 
Vincent, min Underbara busunge! Mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Oj är du fortfarande vaken? :p
Jadu jag har en massa filmer som jag vill ha med här men man kan ju inte posta alla samtidigt... :) God natt på dig, vi får höras i dagarna angående vår lilla fikastund! Kramar

P.S. Vad fin du blev i håret, måste också till frissan mitt hår känns som en diskborste, haha

Postat av: Mandy

Ja, det blev lite sent i säng igår..:)
Ja det för vi göra! Åh tack du! Blir lika paff varje gång jag ser mig själv i speglen..haha.
Men som sagt det var behövligt.
Kram

2008-02-01 @ 13:32:20
Postat av: emma

har för mig att du hade hund.
så var gärna med i min tävling :)

2008-02-01 @ 13:36:06
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Jasse

Ahh nää... nu har vi missat varandra :( ¨jag ska hem imorgon bitti (klockan 8...)

2008-02-03 @ 18:24:24
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback