Du gör mig lycklig...

Medans Vincent sussade gott, fick jag lite extra tid för mig själv.
Medans badet tappades upp ,la jag en ansiktsmask & kröp sedan ner i varma skum badet med Dan Browns- gåtornas palats i högsta hugg.
Sjönk ner & la mig till rätta då jag plötsligt avbryts i mitt njutande av att telefonen ringer! 
Det var bara att snabbt fara upp ur badet för att svara innan Lillkillen vaknade av  ringsingnalerna.
Vincent sov gott vidare i vagnen. Så jag kröp åter ner i badet & bara njöt....

Vincent har börjat med en massa nya ljud. Bl.a "Blablabla" är kul att säga. Gärna så högt som bara möjligt går, som igår när vi var på mamma/Baby träff.  Vincent överröstade sina små vänner med sitt snackande så hela caféet stannade upp. Haha :)

Nu sover lille gubben igen efter en massa busande, tror dock han vaknar vilken sekund som helst..

50877-777
Vincent för en stund sedan, när han läste om "Lilla spöket Laban".♥
(Jag bara älskar svartvita foton)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Det ska alltid ringa "olämpligt" ;P

Postat av: Mandy

Melinda: Javisst är det så..:)

2008-01-16 @ 19:13:46
Postat av: Jasse

Haha är van vid det med. Men jag svarar helt enkelt inte. Har invigd vårt badkar med, äntligen. Massa ljus och skumbad, det är det bästa. Skönt att du tar dig tid bara för mandy också! :) puzz

2008-01-19 @ 12:32:04
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback