Höns Mamma!

hönaInatt har jag varit vaknat till extremt många gånger bara för att se så att allt var bra med vår lillprins. Jag är så fruktansvärt rädd att det ska hända honom något.
Vincent sover hos oss i sängen. Nu sedan ett antal veckor tillbaka på min sida, istället för imellan oss.
Dels för att det fungerar bra & är smidigt då han vaknar & vill äta.
(har väl sovit i sin egen säng typ 2-3 gånger, så den står där nästintill orörd..förutom att den blivit en slänga-kläder-på-möbel. haha..)
Jag skulle aldrig kunna göra som man ofta ser i filmer där de lägger den lilla bebisen i ett eget rum, släcker lampan,stänger dörren & går. Självklart är det upptill var & en, vilket som fungerar bäst. Men jag hade legat sömnlös & varit tvungen att gå upp flera gånger bara för att kika så allt är bra.  Det fungerar än så länge utmärkt med honom brevid mig, där han har ju legat sen den dagen han föddes..:)

älskar dig min son
Jag älskar dig vannsingt mycket min underbara son!

Trackback