RS & Öroninflammation

Vincent är fortfarande inte bra & imorse var han värre än någonsin. Så vi fick åka in till barnakuten igen!
Inte nog med att han har RS-virus utan till råga på allt fått öroninflammation.
(Jag är öronbarn & haft öroninflammationer sen jag var 8mån)
Hoppas att det bara är pg.a viruset som öronen klyddar. 
Nu har vi precis fått i honom penciliinen (även alvedon) som han ska ha två gånger om dagen i 5 dagar.
Stackars stackars stackars lille Vince...Skär i hjärtat på mig att se honom lida såhär. 
Hoppas det onda snart är borta..
50877-680
Vincent med "Tempnapp".

Kommentarer
Postat av: nine

nämen lille vince...hoppas verkligen att det onda försvinner snart!! sicken otur men han blir säkert bättre snart..pusss på er

Postat av: Frida

Ojoj! Förlåt om det är det första jag reagerade på, men fy vilken smart idé- Tempnapp?!?! Det måste man ju bara inskaffa!! Vart har damen köpt denna manick måntro?? :)

2007-11-30 @ 15:09:01
Postat av: Frida

Men jobbigt att han har fått öroninflamation ovan på det hela med :S & ja, usch då.... Som sagt, inte trevligt det där inte. Men va jag förstod på Lunar så börjar han bli bättre nu redan. Pga pencelinen då antagligen. Sköt om er. Kramar

2007-11-30 @ 16:02:21
Postat av: Mandy

Nine: Stackars lillprinsen..=(
Tack gumman. Det börjar äntligen att ge med sig nu..
Krama!
Frida: Vi köpte det när Vincent fortfarande låg magen, inne på en babybutik(Babycare kit)
(innehåller både vanlig temp & en napptemp, super smart!)
Ja verkligen otur för honom..Men som sagt det verkar vända nu äntligen.. :)
Desamma desamma! Kramar till er!

2007-11-30 @ 16:55:48
Postat av: Jasse

Först måste jag såklart som de andra säga att jga hoppas att han blir bättre snart men även jag är förundrard. Tempnapp, hur bra är inte det? Funkar det på vuxna med, tro? ;) Och sedan. Vad läser jag, "Lunar"? Är du verkligen kvar där? Coolt.

2007-11-30 @ 20:16:58
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Mandy

Jasse: Vincent tackar för krya-på-sig orden!Ja det är super med nappen!Hmm..tja har dock inte testat den själv,men det fungerar säkerligen lika bra på vuxna..:)
Hahaha, ja..men bara för att Frida är där..;)
(den har liksom blivit kvar bara..)

2007-11-30 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback