Bvc-rapport

Kom alldels nyss hem från BVC kontroll. Nu väger lillprinsen 5750g & är 57,5cm lång. Vincent var nöjd hela tiden & charmade damerna på Bvc, sen helt plötsligt kissade han en stråle genom hela rummet..Haha. Hoppsan!:)
 Han har verkligen förändrats, inte alls lika bebis-aktig utan börjar mer se ut som en liten kille. Lite rund om kinderna har han blivit med..:)

Nu ska jag passa på att städa innan våra gäster kommer.


Vince trivs i sin bärsele, där han kan vara med & titta på folk & på omgivningen.
dude
älsklinglillkille

På vägen hem somnade han gott..
our dude


Kommentarer
Postat av: Helena

jag tycker jag känner igen din kille, vart bor ni någonstans?

2007-08-21 @ 15:55:08
Postat av: Helena

fästmannen.

2007-08-22 @ 12:16:10
Postat av: Helena

OKejokej. jag bor i anderslöv. ska ha mitt första snart. trevligt och råkas

2007-08-22 @ 20:38:32
Postat av: Mandy

Jasåminsann..:)Grattis då!
När är h*n beräknad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback