Träningsvärk!

Har inte hänt speciellt mkt idag.
Varit i skolan & haft förhör som gick mindre bra  haha..blandade ihop allt..Oops! Men "bollkillen"(uppträder med att svinga bollar m.m i luften) i min grupp tröstade mig med att jag inte skulle skämmas för att det gick dåligt,för han fick bara 3p av 20. :)

Har också Varit & styrketränat på nya
gymmet i T-borg med Maggi. En instruktör som hjälpte mig lite då & då frågade om jag hade testat "Tjejmaskinen" som de kallade den..-"Ja,den var bra..kändes verkligen i de inre musklerna mellan benen.."svarade jag. Den manliga instruktören garvade åt mig... "Haha,jaså ja,de musklerna.."
(attans att jag alltid blir missuppfattad)

Har även vräkt i mig 200g chocklad... Härligt  ;)


my eyes


Kommentarer
Postat av: jazlyn

mandy where are u?
hur e d nu me dina inre muskler/mellan benen??
haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback