Jobb

3 Doors Down- I Had a Bad day again 23:30

Hittade två bilder som jag fått av lille Jesper ,som jag var ledsagare till i ett årstid("Särskolan"-barn med speciella behov,i Vellinge.)
Så sött! Saknar det jobbet verkligen..& Jesper & de andra barnen.
Även om man var så fruktansvärt less vissa dagar, så kunde ett litet leende & eller en liten kram göra så man glömde allt det där.Otroligt givande jobb må jag säga.

jesperstallet
(ja,det är gräsliga träningkläder jag har på mig,I know!haha åh ja..vilken stil haha.)
(dålig kvalité jag vet, har ingen scanner så det får duga...=) )


Kommentarer
Postat av: Tommy

Söt kille, varför har du aldrig på dig de där brallorna :P

2006-06-10 @ 14:02:55
Postat av: Mandy

hahaha...as fula!hittade inga andra den dagen haha:P
kysss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback