This shit is bananas- b-a-n-a-n-a-s

Sister Hazel-One Love 13:20

Sol & värme,Ledig ,en hel gård för sig själv & min älskling, kan det bli bättre?:)

Nu har jag fixat det mesta här hemma,städat lite..satt i gång en diskmaskin för första gången i mitt liv..alldeles själv!;)haha.
Svalkat av hästarna med lite kallvatten & fyllt på vatten i hagen & fått lite havre.
Mat till hundarna & till katterna.
Tagit ut kaninerna i sin hage..& sist men inte minst Matat fiskarna.
Nu ska jag fortsätta sola lite insmörjd med "bananolja" ..:P

 


(Längtar & väntar på att älskling ska komma hem från jobb..)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Nee du baby, blir inte mkt bättre ;). Är så stolt över dig ;) kyssa!!!

2006-07-03 @ 14:24:08
Postat av: honeybär

haha. bananolja.. du ligger ute och friterar dig själv :)

2006-07-03 @ 18:23:05
Postat av: Mandy

Underbart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback