Hej mitt vinterland...(Annandag påsk)

Oj vad snön vräcker ner utanför fönstret och allt blir vitt, vitt , vitt.
Vacket..jovisst, men fy så trött jag är på kylan & snön!

Vincent har varit på sitt första dop idag. (Hans ena lilla flickkompis från Mammagruppen, som döptes)
Han var så duktig i kyrkan, satt snällt med & bjöd även på lite "sång" , då han tycktes det behövdes. ;)
Efter dopet bjöds det på smörgåstårta & dopkaffe hemma på deras gård. Det var mycket trevligt.

Nu blir det fortsatt myskväll med min lilla familj på tre..
50877-932


Kommentarer
Postat av: maggi

hoppas du hitta en bra dop paket=) jag kommer hem pa fredag sen e jag ledig enhimmla massa om du har lust att hitta pa ngt=) kramar

2008-03-25 @ 20:11:39
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1206569429_ny_tvling_fr_er_med_b.html
ny tävling för er med barn.
där vinsten är pampers sensiteve våtservetter

Postat av: Junitjej

Det vankas en tävling på min blogg imorgon. JAg tror denna tävling skulle passa dig alldeles ypperligt!

2008-03-26 @ 23:18:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Klara Kluck

Så stor han är nu, sist jag såg honom va han en lite plutt. hoppas att allt går bra:)

2008-03-27 @ 13:22:30
Postat av: Mandy

Klara Kluck: Nämen hej Klara! Vad kul att du hittat hit..:) Haha ja han växer så det knakar. Adå allt går bara bra. Allt väl med dig?

mandyyy.blogg.se

2008-03-27 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback