Mysdag!

Vilket busväder! Jag & Vincent låg kvar ett bra tag i sängen & bara myste & lyssnade på regnet som smattrade mot fönsterrutan. Så mysigt.. Sen somnade vi om en stund till..

Nu kan man inte längre släppa Vincent med blicken när han ligger i sitt babygym. För han sprallar som bara den & 2 sekunder senare ligger han inte alls som när jag la ner honom. Han liksom skjuter ifrån med benen & snurrar runt. Haha vilda bus unge! Det är så fantastiskt att se & vara med om alla hans framsteg.

Det  ser nu ut att klarna upp på himlen. Så jag tänkte passa på att bädda ner Villelille i vagnen för en uppfriskade promenad. Sen hade jag tänkt ta en ridtur, trots att mitt pekinger gör satans ont & är alldeles blålila, för mitt klumpiga jag lyckades igår att smälla igen bildörren med fingret imellan. jag i ett nötskal!

vince

Kommentarer
Postat av: Jasse

ajjj jag sörjer ditt finger, eller ja det är väl inte av? ;) Blev det någon ridtur? Måste vara supermysigt. =) Saknar det så mycket. Har faktiskt inte suttit på hästrygg sedan Monique,,,, r.i.p

ang din kommentar: åh tack gumman. ville du ha hjälp med din blogg egentligen? verkar vara rätt nöjd ändå ju? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback