Dålig

Var hos min BM idag & mitt blodvärde såg inte alls bra ut. Var tvungen att ta om ett par gånger för att  vara säker,eftersom det var så pass lågt. Men det förklarar varför jag varit så yr, trött & orkeslös sista tiden.
Men nu har jag fått Läkemedlet Niferex, som jag ska ta två gånger dagligen i en vecka.
Hoppas nu verkligen att mitt blodvärde går upp igen.
Men så länge allt är bra med Lillkillen♥ där inne, så kan jag må hur dåligt som helst..

UL

Bebbe UL
(UL-från v.18 Har fortfarande inte scannat in originalen..)





Älskling..Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: the nine

aaaww..gumman!!! hoppas verkligen du mar battre.. haller tummarna for att dina blodvarden gar upp fort.. onskar ja kunde va dar... saknar dig jattemycket min angel.. vi ses snart.. kommer hem om 10 dar.. puss pa dig darling

2007-03-22 @ 08:58:00
Postat av: the nine

haj gumman.. haha.. de spelade christinas dirty nar vi var ute igar..du vet den vi dansa till pa dansen ..haha. o jag kunde inte sluta skratta for jag tankte pa nar vi skulle spela in filmen ti Harry..haha.. ohh gumman massa pussar o kramar..saknar dig

2007-03-24 @ 11:40:03
Postat av: Mandy

Nine:Adå det blir nog bra.känner mig lite piggare idag.skönt!=)
Saknar dig!!!räknar dagarna..:P
ÅÅÅhh haha ..diiirrttyy..myy asss!;)
Det var kul..haha tänk att du skickade den också..Haha!
Pusssaa & krama & sakna..

Postat av: Jasse

Vad fin han är! :)

Förresten, angående dirrtyyy, kom att tänka på kakfejsets porrversion av koreografin vi lärde oss, haha. Ibland saknar man gymnasiet ;)

Hoppas du mår bättre snart gumman! kram

2007-03-25 @ 15:59:39
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Mandy

Jaz:så fin så..:)
Haha ja visst ja!Ja ibland saknar man faktiskt gymnasiet..Galet!:P
Tack..känner mig redan mkt bättre.
Kram=)

2007-03-26 @ 11:44:36
URL: http://mandyyy.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback