Mvc

Jag & min mamma var hos min barnmorska idag & kollade så allt såg bra ut. Mitt sockervärde var bra, men mitt blodvärde är fortfarande alldeles för lågt. Jag får helt enkelt fortsätta knappra i mig mina tabletter.
Min BM var orolig över mina sammandragningar, så jag fick en läkarundersökning för att se så att allt var bra med lillknodden & att min livmoderhals inte var öppen. Allt såg tack & lov bra ut.. 'pust..

När vi ska lyssna  på hans hjärtslag, så blir han alltid lika störd & irriterad, och börjar sparka vilt där inne..Haha.
Bebis tycker inte om att höra sina egna hjärtslag utifrån - eller att bli störd när barnmorskan trycker på magen.
Haha..lustigt, redan en egen liten personlighet i magen. ♥

 Ul v.18
En Livlig & trotsig liten bebbe!

På Onsdagen den 2/5 ska vi på vårt andra ultraljud.. Längtar..





Kommentarer
Postat av: Frida

OJDÅ! Vilket sammaträffande.. jag va på min barnmorskeundersökning igår jag med, den 2/5. 2:de barnmorskebesöket.... men har fortfarande en & en halv vecka kvar åt att vänta OCH längta till 1:a ultraljudet =)

2007-05-03 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback