Lista



Är du en bra flickvän?
Den bästa!
Hur raggar du?
Raggar inte..
Vad heter du?
Amanda
Kallas för:
Mandy,Tiny,Bettan..m.m
Varför?
Mandy(smeknamnet för Amanda)Tiny(för jag är så liten haha)bettan(av mina föräldrar)
Vad vill du helst ha nu?
Dig hos mig
Röker du?
Nej!
Vad har du för planer i helgen?
jobba lite,annars inget planerat.
Vilken färg har du på dina underkläder nu?
vita
Längtar du till nästa födelsedag?
Näe!
Vem pratade du senast med?
Mamma
Vad gör du just nu?
Fyller i listan o lyssnar på musik
Är du blyg?
Ibland. Beror på. Uppfattas nog ofta som blyg.
Vilken låt lyssnade du senast på?
You and me
Har du sovit i din egen säng i natt?
Ja.
Har du glasögon?
Nej.
Har du sagt 'jag älskar dig' till någon idag?´
hmm..näe,tror inte.Borde bli bättre på det.
Är du homosexuell?
nope
Vem fick du sms från senast & vad stod det?
Har inte kollar min mobil.

Vad är du rädd för?
Att förlora den jag älskar.

Har du gott bordskick?
Beror på,vad det är för mat eller vem jag äter med.

Vad spanar du först in hos en kille?
ögon
Kan du laga mat?
nja..inte rödspetta iallafall ;)

Har du haft något jobb?
2st.
Vad ska du göra nu?
äta en kanelbulle


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback