Vegetarian

´Meet your meat ´ -(känsliga tittare varnas)
Jag blir bara så förbannad!
Kan bara inte förstå det..
Varför?



Please choose
vegetarian
babycalf




People are afraid of all these things you can get from meat, whereas plant foods are without risks anywhere. Now, I am vegetarian.

Lech Walesa, former Polish president and historical head of the trade union Solidarity, Warsaw, May 17, 2001

Jag såg en ko igår när jag åkte intercity till Norrköping. Jag blir så glad när jag ser kor och grisar som lever där de ska - utomhus...Kor för mig är urdjur som människor är beroende av och som borde respekteras därefter. Tyvärr behandlas de som mentalpatienter i Rumänien, därför har jag slutat att äta gris- och kokött. Jag sympatiserar med militanta veganer, och jag står därför först i kö för att skjuta mamma Scan.
Camilla Thulin, designer, Aftonbladet Kvinna 3/6 1999


Jag tror att jag hamnar i helvetet om jag äter kött. Djur ska behandlas med respekt och tolerans.
Patrik Arve, sångare i Teddybears, Aftonbladet Puls 20/8 1999




Kommentarer
Postat av: TJ

mhm...spydde ett par gånger där ja...

2006-04-03 @ 23:37:12
Postat av: Mandy

så sjukt!

2006-04-03 @ 23:38:43
Postat av: vegetarian

tack för länken, jag har också lagt upp den på min blogg!

2006-04-04 @ 13:37:28
Postat av: Mandy

good=)

2006-04-04 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback