Vincent- Full med bus!

Nu har jag precis varit & hämtat min lille prins på dagiset. Han blir alltid lika glad när jag kommer & skiner upp med hela ansiktet, sen slänger sig direkt i min famn. Det värmer gott i hjärtat, när man längtat efter honom sen vi sa hejdå imorse.
Sen vinkar han för fullt & säger "Hejdaa" till fröknarna & de andra barnen.
För då får det räcka för dagen & han ska hem! Haha..
:)
Det fungerar fortfarande toppen på dagiset. Vilket känns tryggt & bra.

Vincent har lärt sig att göra rörelserna till "Imse vimse spindel" . Så duktig så!
Sen har han börjat med en ny rolig min, som han kör med på dagiset & underhåller barnen & personalen med.
"Stark minen" kallas den. När man frågar om han är stark, så håller han upp & knyter nävarna och tar i med hela ansiktet & kroppen så han skakar. Ser nästan ut som ögonen ska ploppa ut.  Ser fruktansvärt roligt ut!
Går gör han mycket & bra nu. Dock hinner inte benen med alltid, när det går lite för fort..

På måndag börjar min praktik i Smyge. Känner mig lite smått nervös, men jag hoppas det ska gå bra.
Tur man har bil & körkort, då det är en bit bort & tar en stund att ta sig dit. Ska vara där i 6 veckor, sen är i stortsett första terminen avklarad! Det har verkligen gått tok fort!


Nu ska jag busa med buskillen min som sitter & "meckar" med sin bobby car.


Vince busar i sängen & visar bissingarna. (Som förövrigt  fått ännu en liten tand. De två små grynen i framkäken har fått sällskap av en till..:P Totalt 9 tänder! )

Min dyrbara skatt! 
En himlastormande, enorm & oändlig kärlek som får mitt hjärta att smälta. ♥

Trackback