Kallt kallt..

Hu, vad kallt det var imorse 06.45, när jag skulle köra till min praktik. Bilen min var igenfrusen & såg ut att vara täckt av tusentals små gnistrande kristaller. När jag ryckte i bildörren på förar sidan, satt dörren fast. Testade på passagerar sidan & efter några ryck fick jag upp den dörren. Morgontrött, kall & stressad, muttrade jag irriterat när jag fick klättra över bilbarnstolen, råkade stötta till tutan, som fick mina att hoppa till, fastande i växelspaken med jackfickan, samtidigt som jag försökte trycka upp den andra dörren inifrån. Tillslut åkte dörren upp!
Sen var det vara att skrapa rutorna tillochmed på insidan!
Jag kom iallafall iväg, blev dock något försenad. Men men..:)

Hur som helst, med min lille prins är allt bra.
Vincent är som vanlig pigg & glad & full med bus.
( Men ni ska veta att han kan bli arg, då han inte alltid får precis som han vill... haha..)
För någon vecka sedan dök ännu en liten kindtand upp!  
Nu är det totalt 10 små bissingar!

Sen har han lärt sig att flörta. Riktigt bra gör han det också, med tindrande ögon..
:)
Han är så fruktansvärt rolig & får oss alltid att skratta varje dag, med honom eller åt alla hans knasiga grejer han har för sig. Med Vincent runt sig har man aldrig en tråkig dag.
Just nu dansar han för fullt till Bamse disco remix.  Så duktigt så!:)

Helgen har varit rätt lugn. Jag jobbade/praktiserade i lördes & söndagen var vi inne några ärenden i stan & sedan var det föräldra träff.
Jag kan inte sluta förundras över hur fort  tiden har gått.
Minns när vi träffades första gången allihopa på föräldraträffen på Mvc.
Där satt vi med våra bebismagar nervösa &  förväntansfulla. Och nu är våra små redan över 1 år gamla. Galet!

Förresten så är vårt totala- köksrenoverings-projekt är igång för fullt nu. Nu är stommarna, köksbänken, & vasken på plats. Nu börjar det likna ett kök igen.  Härligt!

Nu ska jag klä på Vince ytterkläderna & ta en tur till affären!



Kommentarer
Postat av: Bella

haha jag hade inte velat se mig själv efter en sådan början på dagen:P



Visste inte att ni renoverade köket! Riktigt roligt ju! Har du några bilder lr så som du kanske kan skicka över msn? Typ hur de går:D tycker att sådan är så kul!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback