Efterlängtade sol..

Härliga väder!
Vincent invigde sittvagnen idag.  :)
Började bli lite trångt i liggdelen för honom & dels för att han inte vill ligga ner utan vill vara med & titta på allt som händer runtomkring honom. Min underbare lille kille börjar bli stor, ingen liten plutt bebis längre.
Galet vad tiden går fort..

Blev även en lång ridtur i det fina vädret & Viktor fick busa av sig rejält.
O ja, jag kommer förmodligen ha rejält med träningsvärk imorgon.

Nu har jag nyss varit & solat & fått lite färg på kroppen & fräknar på näsan..haha.
Känner man sig genast så mkt frächare!

Nu ska göra en fruktsallad & sedan gosa med min älskade gosebebis!
50877-816
Vincent, min tuffe lille kille!
 Mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: emma

världens sötaste unge

Postat av: emma

e du med o tävlar om filten :)?
skulle ju passa bra till din lille gosse.
bara skriv en kort motivering ..

2008-02-10 @ 14:45:13
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: maggi

så snygg han blev i nhl tröjan=)

2008-02-10 @ 21:32:16
URL: http://magdalenamaggi.blogg.se
Postat av: Mandy

Emma: Javisst, en mysig filt är aldrig fel..:)
Maggi: Ja, snygge Vince..;) Ledig någonting i dagarna?

2008-02-11 @ 00:05:16
Postat av: Clemence

aww

2008-02-11 @ 18:19:07
Postat av: maggi

bara ledig på onsdag efter kl 14 denna veckan=( jobbar varendaste dag.. men är på Bk på onsdag och slutar 14 som sagt om du e ledig kanske vi kan ses efter de?

2008-02-11 @ 23:55:14
URL: http://magdalenamaggi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback