I väntans tider..

Nu tycker jag allt att bebis har myst klart där inne...  kom ut..

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, ja, men snart ska du se. Du vet va jag har sagt om den 2:de juli :P fniss. Men som sagt, du blir ju igångsatt den 3:de vilket fall som helst, & det känns väl bra det. Fast bäst om den kommer av sej själv =)

2007-07-01 @ 16:54:59
Postat av: Mandy

Frida: =) Haha Ja,jag får väl lita på dig.Vad sa du nu..?värkar vid 11-tiden idag?Haha :)
Blir inte igångsatt förens 9-10 juli..=/ Det känns ju sådär drygt.

Postat av: jasse

jag går själv och undrar "är den där nu?" hela tiden. konstigt ändå att man blir nervös när det är du
som längtar mest?! kram på dig gumman. ps. du får absolut säga till när lillkillen har tröttnat på magen... ;)

2007-07-02 @ 09:24:23
URL: http://cantlookatyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback