Monday-

Hejsan Hallojsan!;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva denna måndag kväll...hmm
Tänkte att jag skulle sova riiiiktigt lääänge idag, men blev väckt av en kissekatten Mochichi(well known as "Fluffer")å försökte verkligen somna om...å kände hur jag sakta började fall i sömn.. ... så helt plötsligt hör jag ett gält gnällande ljud..slår upp ögonen å där står Skrållan....men eftersom hon är så oemotståndligt söt så kan man bara inte låta bli att ta upp henne i sängen.. =)
Dum som man är så trodde jag hon skulle bara ligga där o mysa.. men Icke! 
Hon for omkring som en skållad råtta i sängen.. åååh!fick helt enkelt gå upp... så jag blev besegrad again..av djuren..

Var o solade lite idag..skönt...iallafall dem första 5 min ...men givetvis måste alltid lilla klantiga jag pilla på alla knappar.. tänkte bara sätta lite mer ljus vid ansiktet, var så svagt...men då stängde jag av helt. oops.. den ville inte starta igen.!. hah så jag fick kasa ner i solariet för att lyckas få lite färg i ansiktet..haha..typical me..:P

Nu Tänkte jag ut o gå en runda med min lilla pudel..    
=)
pudelaåjag50877-11min baby
                               Skrållan"Kryllan"




Sköt om dig!

Sweet Kisses  -Mandy



Kommentarer
Postat av: No Name

hej tjejen!

ser att du .... har samma problem .....som ....mig när du skriver, hehe jag syfter.... på överflödet av punkter .....hehe....förresten besök min officiella hemsida http://www.ic.chalmers.se/~ali.. hehe den är väldigt väldigt väldigt väldigt opersonlig .. o väldigt tom just nu hehehe .. men det är ändå en hemsida hehe .. Skrållan.... är ond.... hon tror att hon kan ta min plats.. bara för att hon också råkar vara kolsvart....tsss no chance .. suck .. jag har så tråkigt... ska nog gå o lägga mig...

2006-02-13 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback